Դեկտեմբերի հաշվետվություն

1. Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։
Այո


2. Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։
Այո պարտաճանաչ կատարել եմ առաջադրանքները։ Լավ մեկ մեկ չեմ կատարում։
Մաթեմատիկա բաժին։


3. Մասնակցե՞լ ես «Մաթեմատիկան՝ Ամանորին ընդառաջ»  նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
Այո կատարել եմ բայց կիսատ է մնացել։
․․․


4. Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։


5. Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի նոյեմբեր  ամսվա  ֆլեշմոբին։
Այո


6. Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։
Երկուսն էլ անում եմ։


7․ Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։
Հայրիկի

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով