Շարահյուսություն

1. Հարցում արտահայտող բառերի փոխարեն համապատասխան բառեր կամ բառակապակցություններ գրելով՝ նախադասություններ ստացի՛ր:

Ո՞վ ի՞նչ արեց:
Կարեն Դադոյանը խաղ խաղաց։
Ի՞նչը ի՞նչ եղավ:
Համակարգիչը պայթեց։
Ովքե՞ր ի՞նչեն անում:
Կովերը պար են պարում։
Ինչե՞րը ի՞նչ են լինում:
Նրանք հիանում են։
Ո՞վ ո՞վ է:
Կարենը Կարենն է։
Ի՞նչը ինչպիսի՞ն է:
Սենյակը կեղտոտ է։


2. Նախադասության մեջ կետերը փոխարինի՛ր մի բառով, որ երևա, թե ո՞ւմ է վերագրվում ընդգծված հատկանիշը (վերագրել – վրան դնել, ավելացնել, տալ, ընծայել):

Նա նորից մտախոհ նստեց:
Մեսսին բոլորից արագ է վազում:
Ընկեր Սոնան խիստ ուսուցիչ է:
Հավը իմ մոտ ընկերն է:
Լոլիկը կատակասեր ու ժպտերես աղջիկ է:


3. Ընդգծված բառն ի՞նչ է ցույց տալիս և ի՞նչ հարցի է պատասխանում:

            Օրինակ՝
Երկինքն անծայրածիր է: — Երկինքն ինչպիսի՞ն է:
Այգում վարդ բացվեց: — Վարդը ի՞նչ եղավ:
Դու իսկական երեխա ես: — Դու ո՞վ ես:

            Ճանապարհորդը շատ հետաքրքրասեր էր: — Ով ինչպիսի՞ն է։
Մեր տունը արևոտ է: — Ինչը ինչպիսի՞ն է։
Առավոտյան թռչնակը նորից երգեց: — Ինչը ի՞նչ արեց։
Երեխաների սենյակն ընդարձակ էր: — Ինչը ինչպիսի՞ն է։
Վարագույրի հետևում թաքնվածը ես էի: — Ով ի՞նչ արեց։
Հեռուներից եկած առաջին արագիլը սա է: — ???


4. Կետերի փոխարեն մի բառ գրի՛ր, որն ընդգծված բառի հետ պատասխանի ի՞նչ է անում, ի՞նչ է լինում, ո՞վ է, ի՞նչ է, ո՞րն է կամ ինչպիսի՞ն է հարցին:

            Օրինակ՝
Գայլը ոռնում է:
Ճռռացողը դռնակն էր:
Այգին դեղին է:

Կակաչը պարում է:
Ես ես եմ:
Մտնողը թարս է:
Կաթիլը փոքր է:
Ընկերս անտանելի է:
Եղանակը վատն է:
Իմ ծննդավայրը Հայաստանն է:


5. Նախադասության մեջ կետերի փոխարեն գրի՛ր մի բառ, որն ընդգծված հատկանիշը վերագրի առարկային:

Փուչիկը գունավոր է:
Անձրևը հորդ է:
Դուք գեղեցիկ եք:
Նա բարի է:
Կինը երիտասարդ է:
Երկինքը մաքուր է:


6. Կետերի փոխարեն մի բառ գրի՛ր, որը նախադասության ընդգծված բառին վերագրվող հատկանիշ արտահայտի:

Օրինակ՝
Եղնիկը զգուշավոր է:
Դու աշակերտ ես:

Տերևը դեղին է:
Ես առողջ եմ:
Մեր բակը կանաչ է:
Ջրի թագավորությունը ․․․ է:
Արևը հսկա գունդ է:
Այս տարին 2022 է:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով