Հայրենագիտության հաշվետվություն

Հայրենագիտություն կարգ
Հայրենագիտությունը իմ սիրած առարկան է և շատ բան եմ սովորել  այս ուսումնական տարվա ընթացքում օրինակ՝ Ավանդույթներ ու սովորույթներըԴիցաբանությունն ու առասպելներՄեր անցյալն ու ներկան, Հայկն ու ԲելըՀՀ հարևան պետություներըՀՀ մարզեր մարզկենտրոներ, Համբարձման տոն, արքաներ հերոսներ, Բագրատունիներ, Արշակունիներ, Արտաշեսյաներ, Արտաշես ու Սաթենիկ, Զատիկ և  այլն։ Գրել եմ Իմ ընտնիքի սովորույթները, Մատենադարանի մասինԻմ բնակավայրը, իմ տոհմածառըԻՄ ՃԱՄՓՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆԵՐԸ 2021- ում, Պատմություն վերակառուցում 2- րդ փուլ, Քարի դար, Ասորեստան, ՔրդերՏեառնընդառաջ և թե ծագումով որտե՞ղից եմ։ Ինչքան, որ հիշում եմ ճամփորդել եմ Արատես, Մատենադարան,  Թեժառույկ վանք և հուսամ ավելի զվարճալի տեղերել կգնանք։ Մասնակցել եմ Հայկական ավանդական ուտեստների մասին նախագծին պատրաստել եմ մեղրի բիորեկներ։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով