Մայրենիի հաշվետվություն

Մայրենի
Ես այս ուսումնական շրջանի ժամանակ սովորել և կրկնել եմ տարբեր բաներ։ Այս ուսումնական տարին  անցած տարվա նման չեր։ Շատ փոփոխություներ կային և օտար անելիքներ։ Դե սկսել եմ ավելի լավ հասկանալ բառը, դրա կազմությունն ու տեսակները, ինչպես նաև նախադասությունն և իր գլխավոր անդամները։ Կրկնել եմ բոլոր նախադասությունները ընդարձակ, համառոտ, պատմողական, հարցական , բացականչական։ Մասնակցել եմ տարբեր նախագծերի և ֆելշմոբներիցել։ Նախագծերից  եմ իմ դպրոցի միջավայրը, ընտանեկան ընթերցանություներ, ընկերներիս հետ ընթերցանություն, Զատկի տոնը իմ ընտանիքում և այլն։ Գրել եմ տարբեր հորինուկներ տարբեր հեքիաթների հիման վրա Հորինուկներ բաժին։

Այս ուսումնական տարին ես ավարտում եմ ուրախ։ Անկեղծ ասաց այս ուսումնական տարին շատ խառն էր և տարբեր։ Նոր առարկաներ և նոր ուսուցիչներ ունենալը իմ համար դժվար է, բայց ամենա դժվարը 4- րդ դասարանի ուսուցիչները սովորելն էր։ Իմ կարծիքով ուսումնական տարին արագ անցավ։ Ուսումնական տարվա ընթացքում իմ մտածմունքները դպրոցի մասին փոխվեցին։

Ես պատրաստվում եմ 5- րդ դասարանի համար։ Ուրախ եմ և վախեցած նոր դասարանիս մասին, բայց հուսամ լավ կանցնի իմ
5- րդ դասարանի ուսումնական տարին։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով